luni, 4 iunie 2018

Eu nu ti-am scris nicicand scrisori

de Evghenii Evtushenko
(rastalmacit de Teodor Munteanu)
Eu nu ti-am scris nicicand scrisori
Dar iata-ma c-o fac acum.
Ma leg cu lanturi de-ai tai sori
Si vreau sa-ti fiu pulbere-n drum.
Iubire este ce-am gasit
In ochii tai albastri, moi.
Si am furat din ei sclipiri
Cu care ne-am zidit pe noi.
Tu sa ma ierti daca gresesc
Silabisindu-ma in umbre.
Pot bine poarta sa o-nchid
Sa las afara aste ganduri.
Dar simt un soare-n versul meu
Atat de bland, asa maret.
Iar cand ne mangaie printre pini
Este iubirea, fara pret.
Cu treburi sunt in Bacuriani
Si ma trezesc incet din somn.
Ce munti, ce dealuri, ce splendoare!
Cu-adevarat ma simt alt om !
Sunt MAZuri ce pe bivoli sperie
Miroase-a fum. E-o noua zi !
Si vad schiori ce intr-o clipa
Pe linia de start vor fi.
Cu totii au niste deprinderi:
Privire blanda, ochi vioi.
Prietenia-i tine-n forma
Iar asta s-o -nvatam si noi.
Aud cum pasul lor rasuna
Din ghete, unele cam mari.
Iar mainele atat de aspre
Sunt negre fetze de tigani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu