vineri, 30 iulie 2010

Azor

Noaptea a trecut usor

Catelusul meu ,Azor

A dormit iar pe covor.


Ferestrele le-am deschis
Sa iasa al noptii vis
Si catelului i-am zis:


'Unu,doi,îndoaie-ti corpul
Nu sta-n loc ca-ti sta norocul
Sa te misti e minunat,


Sa facem acuma patul
Ia si scutura cearsaful
Si la baie la spalat".


Apa rece-i place mult
Si pe fata si pe gât
Dintii bine i-a frecat.


Prosopelul jucaus
Mi l-a uscat pe ghidus
Bine e sa fii curat.


Si-a tras repede vestuta
Pantalonii si hainuta
Asezate de cu seara.


Pantofii ,vai ce-i lucesc
Cu el zau ca ma mândresc
Caci e un catel de treaba.


Chiflele unse cu unt
Vai,ce minunate sunt.
Le-a mâncat foarte-ngrijit.


Ghiozdanasul si l-a luat
Si spre scoala a plecat
De el zau ca-s multumit.


La scoala este cuminte
Si-are tinere de minte
Probleme nu mi-a facut.


Este un scolar model
Si destept si curatel
De toti el este placut.


Catelusul meu frumos
Merge foarte mult pe jos
Spune ca e sanatos.


Vara când mergem la mare
Ne place sa alergam

Dimineata pe racoare.


Ne place la cort sa stam
În excursii când plecam
Natura noi o iubim.


Facem oameni de zapada
Când sunt fulgi pufosi pe strada
Veseli ne place sa fim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu