duminică, 23 ianuarie 2011

Am invatat ca ...

de Teodor Munteanu

Am invatat ca o femeie
poate fi sexy daca vrea .

Am invatat ca toaleta de seara
e un tabiet  de la care nu trebuie sa faci rabat 
chiar daca esti foarte obosit .
Am invatat ca omul mai intai de a fi destept 
trebuie sa fie curat .

Am invatat ca de Craciun
se aprind  luminite la ferestre 
pentru ca ele  licaresc in suflet .

Am invatat ca e bine si frumos
sa fii prietenos ,
sa iubesti animalele .

Am invatat ca o casa trebuie aerisita de mai multe ori pe zi 
(Unde nu intra aerul curat pe fereastra
intra doctorul pe usa ) .

Am invatat cum arata un om minunat  
pentru ca am avut un invatator bun .
Acum 10 ani 
am intalnit un om care mi-a zambit .
Era sotia mea 
pe care nu o stiam . 
Poarta si un nume
dar as vrea acum s-o numesc  :
 " Fila de poveste "
si sa-i multumesc ca este . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu