vineri, 30 iulie 2010

Aseara

Aseara m-am jucat cu apa
Am prins-o chiar în baia mea.
Racoarea serilor de vara
Parc-o simteam când îmi vorbea.

Aseara m-am jucat cu vântul
L-am prins când se urca-n copaci.
L-am întrebat de unde vine
Si-a spus ca dintr-un câmp cu maci.

Vreau doar un zâmbet
Nimic mai mult.
Lumea sa n-aiba
Un chip de lut.

Doar o secunda
De vis as vrea
Ca o petala
În palma mea.

Aseara m-am jucat cu luna
Se ascundea dupa un nor.
Am întrebat-o :'Spune-mi ,draga
De Eminescu nu ti-e dor?

Aseara m-am jucat cu marea
Cea care freamata mereu.
Cum e sa porti atâtea valuri?
Cred ca din când în când ti-e greu.

Toate-s frumoase
Daca esti bun
Minuni se-ntâmpla
Chiar si acum.

Doar o secunda
De vis as vrea
Ca o petala
În palma mea.

Aseara m-am jucat cu cerul
Era întins fara hotar.
Fiindca sunt om si nu am aripi.
Cu gândul voi zbura macar.

Aseara m-am jucat cu iarba
Era gatita ca de bal.
Cu-o rochie de romanita
Cu alb dar si cu galben pal.

Vreau doar un zâmbet
Nimic mai mult.
Lumea sa n-aiba
Un chip de lut.

Doar o secunda
De vis as vrea
Ca o petala
În palma mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu