sâmbătă, 2 iulie 2011

Iubita mea cu trup de cabaret

de Teodor Munteanu

Iubita mea cu trup de cabaret
As vrea ca timpul sa se scurga-ncet
Sa-mi stai o viata in privirea mea
Eu iti iubesc lumina ta de stea .

Iubita mea cu cerul luminos ,
In rai eu sunt chiar si cand merg pe jos ,
Cu tine clipa e de catifea
O viata s-o-mpartim in doi as vrea .

Esti marea mea , corabii dar si mal ,
Eu fara tine sunt un biet oval ,
Mai pune timp discret la portjartier
Sa-mi zbor cocorii peste al tau cer .

Iubesc copaci pe care ii privesti,
In orice frunza de pe ram tu esti,
Esti gandul meu de fiecare zi,
Iubita mea o viata sa ma tii.

Orice durere-a ta o simt si eu,
Cu tine-as vrea ca sa traiesc mereu ,
Iubita mea cu trup de cabaret ,
Te rog da timpul vietii mai incet .

Iubirea noastrã este un copac
Cu frunze, flori şi muguri îl îmbrac,
Iar fiecare zi e-o rãmurea
Pe care înfloreşte dragostea.

Cuvintele sunt nuferi pe un lac
Petalele în strofe se desfac .
Iubita mea cu trup de cabaret ,
Te rog da timpul vietii mai incet .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu