marți, 27 iulie 2010

Soricelul

Într-o zi cum m-am sculat
Am simtit ca-s inspirat.
Am luat foaie si-un creion
Si m-am pus sa scriu usor.

Versuri cu mers cadentat
Si subiect interesant.
A iesit ceva frumos
Nici naiv,nici prea pompos.

Am scris despre-un soricel
Mititel si frumusel
Care învata mereu
Fara sa-i spuna ca-i greu.

Îsi citea cartile noi
Doar la umbra in trifoi
Si spera ca într-o zi
El va scrie poezii.

A fost prieten cu-n motan
Nu prea mult,numai un an
Fiindca blândul Miaunel
S-a mutat din cartier.

Iar apoi cu un bursuc
C-un lastun si-un pui de cuc
S-au jucat frumos toti trei
Toata vara sub un tei.

Apoi s-a împrietenit
N-o sa credeti c-un pitic
C-un pitic ce întâlnesti
Doar în basme si povesti.

Poezia s-a sfârsit
Când piticul ala mic
L-a rapit pe soricel
L-a luat într-un basm cu e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu