duminică, 23 ianuarie 2011

De iubire

de Teodor Munteanu

1.Sunt vreascurile tale
ce ard in focul iubirii . 

2.Fii in suflet verde crud
Caci exista pentru tine
Si iubire si sarut . 

3.Lasa-te indragostit
Si-ai sa fii frumos la chip !

 4.Viata e frumoasa
Nu lasa tristetea
Sa te copleseasca  !

5.Nu fi zgarcit cu tine insuti  
Daruieste-te si vei fi iubit !

6.Nu lasa noaptea sa-ti intre in casa !
Aprinde lumina , suflete de roua
Si da-ne o parte din tine noua ! 

7.Eu sunt rege
in imparatia ta
iar tu regina in imparatia mea .
Fiecare domneste peste imparatia celuilat .
Suntem doua inimi
intr-o singura iubire . 
Te bucuri de mine
Ma bucur de tine .
Iubirea e paine .
Tu esti motoceii
cu care se joaca
sufletul meu . 
In trenul iubirii
calatorim pe-acelasi loc .
Eu in tine ,
Tu in mine .
Tu esti cea care-mi tine
viata laolata . 
Altfel as fi praf de stele .
Existi tu ,
exista poezie
exista iubire .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu