marți, 27 iulie 2010

Spune-ma tufei de fragi

Spune-mi vorbe verzi si lungi
Pe cararea dintre lunci
Spune-ma tufei de fragi
Pe un
camp patat cu maci .


Spune-mi cantec de demult
Spune-mi tot ce vreau s-ascult
Spune-mi doina haiduceasca
Spune-mi iarba ca sa creasca.


Sa se faca fata mare
Cu par lung pe-un cal calare
Spune-mi tot ce ai de spus
Spune-mi ce nu mi-e de-ajuns.

Sa cobori dintr-o zi mica
Sa-ti cresti cerul fara frica
Fuge-ma cu versuri line
Fuge-ma printre suspine


Spune-mi fire de matase
Prinse-n vorbe lungi zemoase
Bine-ma si spune-ma
Vantu-ma,alunga-ma


Strange-ma intr-un caus
Fa cu mine rog un dus.
Spune-mi un cuvant uitat
Si sa-l sorb ca pe-un nectar


Torn cuvinte peste tine
Oare cin’ ne mai aude?
Zilei azi i-am dat un rost
Pun acum creionul jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu