vineri, 30 iulie 2010

Maidanezul

Statea pe presul de la usa
Facut covrig un câine mic
Si bainuind ca-I este foame
I-am dat sa pape-un biscuit.

Ca laptele-I era blanita
Si ochii mici ca de bursuc
Un degetel era codita
Si-un nasturel era nasuc.

L-am luat în casa si de-atuncia
A devenit prietenul meu.
A stat la mine doar o vara
Caci nu puteam sa-l tin mereu.

Era un catelus de strada
Cum spune lumea :’maidanez’.
Mi-am pus în gând sa-l duc la tara
Si deseori sa-l vizitez.

Era înnebunit sa-l mângâi
Sa-l scoti la aer,sa-i vorbesti.
Era atât de sociabil
Ca nu puteai sa nu-l iubesti.

Mi l-a primit a mea bunica
Printre gaini si bibilici.
Ce bine e sa ai la tara
Asa niste grozavi bunici!

Acum e mare al meu Cutu
Care statea pe pres mai ieri.
Pazeste casa foarte bine
Si are o cusca între meri.

Ma bucur ca l-am dus la tara
Si ca i-am dat în viata-un rost.
Caci maidanezii ,cum se stie,
Sunt din pacate de prisos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu