marți, 27 iulie 2010

Scriu

HTML clipboard

Scriu poezioare
Cu pasari si soare
Scriu despre munte
Dar si despre mare.


Muza cand ma cheama
Cu-al ei glas de mama
Scriu repede caci
Vraja se destrama.


Clipa fermecata
Te cuprind indata
In patru versuri
Cu rima imperecheata.


Versurile mele
Se-ndreapta spre stele
Le-am facut siraguri
Parc-ar fi margele.


Eu sper ca intr-o zi voi fi poet.
Al literaturii mare profet.
Sa ma citeasca cei mari si cei mici.
Mama,fetite,tatici,baieti si bunici.


Literatura e un camp de flori.
Cu mii de raze in mii de culori.
Si printre ele eu sa fiu as vrea.
O panseluta sau o viorea.


Zbor cu versuri line
Peste culmi alpine
Cand vine muza
Mi-e atat de bine.


Un buchet de soapte-s
Versurile toate.
Au doar lumina
Ca un far in noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu