marți, 27 iulie 2010

Simple placeri


Ador senina zi de mai
Cand pomii infloresc.
Zapada,ploaia tot atat
De mult eu le iubesc.


Pe bicicleta eu ma plimb
Si-mi place sa alerg
La cate-un dans cu prietenii
Din cand in cand mai merg.


Imi place cerul sa-l privesc
Cand este in amurg.
Dar si concertul broastelor
Mi-e drag la fel de mult.

De dimineata ma trezesc
Sa am in toate spor.
De ce sa mint, ma scoala el
Catelul meu, Azor.

Nu pot sa spun cat de frumos
Natura s-o iubesti.
Fii generos cu oamenii
Si zambete primesti.

Daca ai prieteni poti sa stii
Ca esti un om bogat.
Iar daca muzica asculti
Chiar toate-ti sunt pe plac.

O carte buna de citesti
Esti chiar un norocos.
Nu este greu daca doresti
Ca sa traiesti frumos.
In limbi straine cand vorbesc
Sunt parca un alt eu.
Acestea sunt simple placeri
Ce nu costa un leu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu