vineri, 30 iulie 2010

Minciuna

Am un vecin cam nazdravan
Care are-n casa un alsacian
Cica lupul lui ar avea proteza.

I-a dat-o dentistul in urma cu un an
Si si-o pune singur cand roade un ciolan
Eu nu cred nimic din toate acestea.

Mai spunea vecinul fara a se sfii
Ca alsacianul ritmul l-ar iubi
Rap,tango si vals si-n special disco.

Singur cica-si pune CD-ul preferat
Si danseaza noaptea ca un apucat
Eu nu cred nimic din toate acestea.

Minciuna,minciuna,cu ea nu ai spor
Minciuna,minciuna-i ceva ingrozitor
Minciuna,minciuna n-are nici un haz
Ea te duce la necaz

Minciuna,minciuna e buna pt. hoti
Minciuna,minciuna evit-o daca poti
minciuna,minciuna e o piaza rea
.
Trebuie sa fugi de ea

Am si o vecina la etajul sapte
Care are-n casa un purcelus de lapte
Cica micul Ghita ar face la olita.

Povestile ii plac cu Verde Imparat
Si doarme mititelul pe cearsaf curat
Eu nu cred nimic din toate acestea.

N-aplecati urechea la orice ,copii
Multi oameni vorbesc de dragul de-a vorbi
Cugetati o clipa 'nainte de a crede.

Pinocchio stiti bine a mintit si el
Si nasul i-a crescut ca un patrunjel
Caci n-a luat aminte l-aceste cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu