vineri, 30 iulie 2010

Eu, scolarul Ionescu

Gandul meu este departe
Peste dealuri,vai si lunci
Si visez ca profa-mi zice:
-Du-te-acasa sa te culci".

Vai ,ce mare plictiseala!
Nu cumva am adormit?
Lectia o fi de vina?
Sau sunt poate-un nesimtit?

Oricum n-are importanta
Mie-ste somn ! Mai mult nu zic.
Bine-ar fi un pat in clasa
Sa mai doarma omu'un pic.

Ce-I cu-atata carte frate?
Ce ne facem?Astronomi?
Pai dacat sa-nvat atatea
Zau ,mai bine-un pui de somn.

Vai si ora asta-mi pare
lunga cat o zi de post.
Ionescu ,treci la tabla
Nu pot doamna,ca sunt prost.

De ce sa-mi ascut eu mintea
Cand mai bine zac butuc.
De ce sa imi vantur gura
Cand pot sta in banca mut.

De ce-atata tevatura
Pentr-un om ce n-are chef
Sa traiasca printre oameni.
Zau,mai bine repetent.

Voi sta pana-mi creste barba
Tot mereu in clasa-ntati.
Eu, scolarul Ionescu
Cel fara de capatai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu